FANDOM

Stranger Things Season Two cropped UWAGA NA SPOJLERY!

Ten artykuł zawiera spojlery dotyczące wydarzeń bądź postaci z sezonu drugiego. Czytasz na swoją odpowiedzialność!

Eleven urodziła się w Hawkings jako córka Terry Ives. Została ona jej odebrana, poprzez upozorowanie poronienia ciąży. Młoda Jane dorastała w laboratorium w Hawkings, u boku naukowców i innych dzieci projektu MK Ultra.

W młodości większość swojego czasu spędzała na testach i w tajemniczym Pokoju z tęczą. Tam poznała Kali- podobny do niej obiekt testów. Dwie dziewczynki zostały przyjaciółkami, i chętnie spędzały ze sobą czas.

Po latach, młoda Eleven miała w końcu zostać użyta w poszukiwaniu szpiegów ZSRR. Jednak coś się powiodło. Wraz ze szpiegiem, ujrzany został przez nią Demogorgon. Był to przełomowy moment w serialu- otwarta została brama do Drugiej Strony. Dziewczynka była przerażona tym, co ujrzała i natychmiast przerwała wizję.

Po niedługim czasie od tego wydarzenia Jane uciekła, i rozpoczęła nowy rozdział w jej życiu. Głodna i przestraszona udała się do baru, gdzie podkradła frytki. Została jednak zauważona przez właściciela lokalu. Ten zadawał jej pytania, ale jako że ta nie potrafiła się w pełni porozumiewać nie odpowiadała. Barman zadzwonił do opieki społecznej, ale zamiast tego przybyli agenci rządowi i zabili mężczyznę.

Dziewczynce udało się uciec, i dotrzeć do Mike'a który przyjął ją do domu.